vrijdag 9 juli 2010

Gio vertikt dopingcontrole

Gio vertikt dopingcontroleAanvoerder Giovanni van Bronckhorst weigert om na de finale van zondag een dopingcontrole te onder


Wanneer de dopingcontroleur het opnieuw op Van Bronckhorst gemunt heeft, dan heeft hij pech. "Dan ga ik niet naar de dopingcontrole. Het is toch mijn laatste wedstrijd. Na Uruguay kwam ik het veld af en werd gelijk afgezonderd. Dat was jammer, omdat ik een groot deel van het feest miste. Ik ben een uur en een kwartier weg geweest, maar gelukkig kreeg ik wel toestemming om naar de kleedkamer te gaan toen prins Willem-Alexander en prinses Máxima er waren."
Verder vindt de international in tegenstelling tot anderen dat het een groot voordeel is dat het toernooi ver van huis is. "Het verschil met de andere grote toernooien, zoals het EK in Portugal (2004), WK in Duitsland (2006) en EK in Oostenrijk en Zwitserland (2008) is, dat we nu niet alle tv-

gaan. Na de halve finale tegen Uruguay was 'Gio' ook de klos. Hierdoor miste de Oranjevedette een groot deel van het feest. Dit zegt Van Bronckhorst tegen De Telegraaf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten